Sužinokite daugiau apie Lexus

Technologijos

Technologijos – Lexus kūrybos katalizatorius. Lexus niekuomet neapsiriboja vien pažangiausių inovacijų taikymu. Mes stengiamės jas perkelti ieškodami naujų, netikėtų ir kūrybiškų sprendimų.
Garsas, su visu savo painumu ir grožiu, yra labai svarbi mūsų kasdienio gyvenimo dalis. Tiems, kurie vertina puikiai atliktus klausos renginius, nėra nieko labiau jaudinančio už aukštesnės kokybės garsą. Vienas iš tokių žmonių yra olandų kompozitorius ir technologas Paul Oomen, kuris sako, kad garsas visuomet buvo jo „būdas įsivaizduoti.“

Ankstyvi vaikystės tyrinėjimai garsų srityje buvo daug žadanti gyvenimo aistros pradžia. P. Oomen paskyrė savo karjerą sudėtingų daugiasluoksnių santykių tarp žmonių ir jų sutikto garsų pasaulio tyrinėjimams.
„[būdamas vaikas] niūniuodavau mintyse spontaniškai kildavusias melodijas. Tai mano vaizduotėje pažadindavo garsų pasaulį, kuris platesnis nei pačios melodijos“, - aiškina jis.
Paul Oomen, kompozitorius ir technologas
„Klausau kas vyksta tarp garsų ir erdvės, tarp garsų ir mano kūno, - sako jis. – Kuo daugiau pavyksta atskirti garso erdvėje sukuriamus rezonansus ir atspindžius, tuo labiau supranti, kad tavo suvokiami garsai yra sukurti vien iš tokių sąveikų, išeinančių iš apibusio santykio su aplinka.“

P. Oomen gyvena bei dirba Budapešte, kur 2015 metais įkūrė Erdvinio Garso Institutą. Iš pradžių jis buvo sutelkęs dėmesį į garso dizainą muzikos kūriniams teatre ir operoje. Tačiau 2007 m. jis pakeitė dėmesio lauką ir kartu su kompanija 4DSOUND – kur su savo komanda iki šiol sukūrė daugiau nei 70, t.y. beveik 100 erdvinio garso projektų – ėmė tyrinėti erdvę, garsą ir suvokimą.
„Kuo daugiau tobuliname savo klausymo patirtį, tuo labiau klausome erdviškai, - aiškina jis. – Geros kokybės klausymo patirtis reiškia, kad garso sistema nepritraukia dėmesio į save, o pritraukia dėmesį jį aplinką, garsai tampa aplinkos dalimi ir juda joje. Garso sistema yra tik vienas elementas. Erdvės dizainas, interjero apdirbimas, socialiniai aspektai ir (ne mažiau svarbus) garso turinys – tai elementai, kuriuos turime išnaudoti, jei norime pakeisti visą klausymo patirtį.“

P. Oomen teigia, jog ši patirtis priklauso tiek nuo aktyvaus klausytojo dalyvavimo, tiek ir nuo įrangos kokybės.
„Mūsų dėmesio išlaikymo periodas tapo toks trumpas, kad daugeliui žmonių reikia didelių pastangų vien jau atrasti vietos mintyse susitelkti į kažką tokio, kas iš tiesų reikalauja klausymo, - sako jis. – Jei norime rafinuotesnės ir labiau įtraukiančios klausymo patirties, turime pradėti nepaisyti triukšmo savo aplinkoje. Kitaip tiesiog nieko negirdėsime.“

Nors jis vis dar su aistra kalba apie muziką, kurią kūrė nuo vaikystės, o kiekvieną dieną darbe ir privačiame gyvenime jį supa daug sluoksnių daugiamačio garso, P. Oomen pripažįsta, jog labiausiai mėgsta klausyti tylą ir ramybę.

„Kasdieniame gyvenime dalykas, kurio ilgiausiai klausau, yra tyla, - sako jis. - Tyla, žinoma, reliatyvi, tad užuot kalbėjęs apie tylą turbūt turėčiau sakyti: mažiau garso ir daugiau erdvės - kad mano pojūčiai galėtų atsiverti, kvėpuoti, ir galėčiau daugiau girdėti.“
Pažangos dvasia

Sėkmės garsas

Pranašesnė klausymosi patirtis gali būti esminiu skirtumu. Nuo garso kolonėlių vietos iki garso kokybės – visi klausymo sprendimų aspektai Lexus automobiliuose sukurti dėmesingai ir kaskart užtikrina įmantresnę bei labiau įtraukiančią garsinę patirtį. Tai kaip nauja meno forma, kilusi iš senovės tradicijų.

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus. Daugiau informacijos