Sužinokite daugiau apie Lexus
Dizainas
Drąsus, nepaprastas, kryptingas. Mūsų dizainas lengvai atpažįstamas, visuomet jaudina ir atspindi nestereotipiškas naujas idėjas.
Žmonės apdirbinėjo medį nuo pat seniausiųjų laikų ir tie kūriniai būdavo tiek pat primityvūs, kiek ir įdomūs. Tačiau sudėtingas japonų Yosegi menas yra
pažymėtina išimtis iš taisyklės.
Šis delikatus, pastangų reikalaujantis dekoratyvaus medžio apdirbimo būdas naudojamas daugiau nei 400 metų ir žinomas kaip japoniška marketri (medžio inkrustacija). Naudojant šį metodą skirtingų spalvų ir sandaros medžio gabalai precižiškai sudėliojami į sudėtingas mozaikas.
Šis delikatus, pastangų reikalaujantis dekoratyvaus medžio apdirbimo būdas naudojamas daugiau nei 400 metų ir žinomas kaip japoniška marketri (medžio inkrustacija). Naudojant šį metodą skirtingų spalvų ir sandaros medžio gabalai precižiškai sudėliojami į sudėtingas mozaikas.

Šis nepaprastai sudėtingas procesas reikalauja itin aukšto lygio įgūdžių bei patirties. Dėl to šios unikalaus meno formos populiarumas per pastarąjį amžių
sumenko.
Tačiau vienas žmogus yra nusiteikęs ne tik tęsti senovės Yosegi meno tradicijas, tačiau ir suteikti jam šiuolaikinius atspalvius bei pademonstruoti jo grožį pasauliui.
Ken Ota daugeliui žinomas kaip šiuolaikinis Yosegi medžio dirbinių meistras. Jis yra aistringas savo amato ambasadorius, kuris ir atsakingai bei pagarbiai žiūri į per amžius ištobulintų tradicinių technikų naudojimą, ir tuo pačiu yra atviras pažangiems metodams.
„Noriu tęsti ir saugoti šią tradiciją, - aiškina Ota, kuris dirba Yosegi meno lopšyje Japonijos mieste Hakone. - Norint tai padaryti, turiu keistis ir išlikti novatorišku. Tai nereiškia, kad reikia kopijuoti ar stengtis nebūti kopijuojamam. Tiesiog reikia pačiam siekti originalumo.“
Tačiau vienas žmogus yra nusiteikęs ne tik tęsti senovės Yosegi meno tradicijas, tačiau ir suteikti jam šiuolaikinius atspalvius bei pademonstruoti jo grožį pasauliui.
Ken Ota daugeliui žinomas kaip šiuolaikinis Yosegi medžio dirbinių meistras. Jis yra aistringas savo amato ambasadorius, kuris ir atsakingai bei pagarbiai žiūri į per amžius ištobulintų tradicinių technikų naudojimą, ir tuo pačiu yra atviras pažangiems metodams.
„Noriu tęsti ir saugoti šią tradiciją, - aiškina Ota, kuris dirba Yosegi meno lopšyje Japonijos mieste Hakone. - Norint tai padaryti, turiu keistis ir išlikti novatorišku. Tai nereiškia, kad reikia kopijuoti ar stengtis nebūti kopijuojamam. Tiesiog reikia pačiam siekti originalumo.“


„Noriu tęsti ir saugoti šią tradiciją, - aiškina ota, kuris dirba yosegi meno lopšyje japonijos mieste hakone. - Norint tai padaryti turiu keistis ir išlikti novatorišku. Tai nereiškia, kad reikia kopijuoti ar nebūti kopijuojamam. Tiesiog reikia pačiam siekti originalumo.“
Ken Ota, Yosegi medžio dirbinių meistras
Yosegi kūriniai tokie unikalūs ir sudėtingi, kad jų neapvyksta paleisti į masinę gamybą, o kiekvienam daiktui pasirenkama medžio dalis glaudžiai siejasi
su meistro stiliumi ir skoniu – lieka tarsi meistro „parašas“.
Ota daug metų lavino ir tobulino savo amatą iš pradžių politechnikos mokykloje Saitamoje, o vėliau garsiojoje Odavaros Kiro Ateljė. Jis kuria daiktus iš 25 skirtingų medžio rūšių, kurie, jam asmeniškai renkantis tiekėjus, atkeliauja iš įvairių Japonijos vietų - nuo Hokkaido iki Okinavos.
Medis, iš kurio jis kuria didelę paklausą turinčius daiktus (tarp jų – dėžutes, lovelius ir padėklus), jam yra ne šiaip sau bazinė medžiaga – jis pažymi tai, kaip vertina ir brangina kiekvieną dalį.
Ota daug metų lavino ir tobulino savo amatą iš pradžių politechnikos mokykloje Saitamoje, o vėliau garsiojoje Odavaros Kiro Ateljė. Jis kuria daiktus iš 25 skirtingų medžio rūšių, kurie, jam asmeniškai renkantis tiekėjus, atkeliauja iš įvairių Japonijos vietų - nuo Hokkaido iki Okinavos.
Medis, iš kurio jis kuria didelę paklausą turinčius daiktus (tarp jų – dėžutes, lovelius ir padėklus), jam yra ne šiaip sau bazinė medžiaga – jis pažymi tai, kaip vertina ir brangina kiekvieną dalį.

„Noriu gerbti gyvybę, kuri atimama iš kertamų medžių, - sako jis – Tą patį galvoju apie kitus dalykus, tačiau pirmiausia noriu būti dėkingas tam, iš ko
atimu. Kiekvienas medis turi savo unikalią figūrą ir derinį, tai duoda laisvės ir galimybės ekspresijai, o visa tai kartu sudaro jo patrauklumą.“
Vienas iš skiriamųjų Yosegi bruožų yra tai, kad jis reikalauja labai daug laiko ir nepakartojamos meistro kantrybės. Šie dalykai kontrastuoja su didžiulės skubos skaitmeniniu pasauliu, kuriame gyvename. Tačiau meistrui Ota nesudaro problemų jo darbo lėtas tempas, jis tai netgi laiko galimybe gilintis į savo profesijos subtilybes.
„Laikas nėra svarbu, - sako jis – Tai leidžia man atskleisti tai, ką turiu viduje.“
Vienas iš skiriamųjų Yosegi bruožų yra tai, kad jis reikalauja labai daug laiko ir nepakartojamos meistro kantrybės. Šie dalykai kontrastuoja su didžiulės skubos skaitmeniniu pasauliu, kuriame gyvename. Tačiau meistrui Ota nesudaro problemų jo darbo lėtas tempas, jis tai netgi laiko galimybe gilintis į savo profesijos subtilybes.
„Laikas nėra svarbu, - sako jis – Tai leidžia man atskleisti tai, ką turiu viduje.“
Pažangos dvasia
Iš senovės tradicijų kilusi nauja meno forma
Lexus kompanija su aistra vertina inovacijas ir aukštos kokybės meistrystę. Atiduodant duoklę šiai ypatingai technikai, pagal kurią natūralus medis virsta įmantriomis mozaikomis, Lexus sustiprina savo nuolatinį pasišventimą subtiliai tradicijos ir techonologijos sintezei.
