LEXUS LC KABRIOLETAS: GAUDYNĖS SU VĖJU SIEKIANT VISAPUSIŠKO KOMFORTO
Naujienos

LEXUS LC KABRIOLETAS: GAUDYNĖS SU VĖJU SIEKIANT VISAPUSIŠKO KOMFORTO

Lexus komandos tikslas buvo neleisti šaltam orui atšaldyti apatinės kūno dalies, tuo pačiu metu valdant temperatūrą ir oro srautą galvos ir pečių zonoje, kad galėtumėte mėgautis gaiviu vėju, nejaučiant šalčio ar vėjo gūsių.
Skaityti daugiau
 

Tasjausmas, kai vėjas žaidžiaplaukuose irleidžia jaustis arčiausupančio pasaulio - taivienas iš didžiausių malonumų vairuojant kabrioletą.
Su naujuoju LCkabrioletu Jūs pagaliau įsitikinsite, jog nuleidus stogąneprarandate komforto - ir nesvarbu, ar jūs važiuodami mėgaujatės saulės nušviestu vandenynu, ar apsnigtomis Alpėmis.Lexus komandos tikslas buvo neleisti šaltam orui atšaldyti apatinės kūno dalies, tuo pačiu metu valdant temperatūrą ir oro srautą galvos ir pečių zonoje, kad galėtumėte mėgautis gaiviu vėju, nejaučiant šalčio ar vėjo gūsių.

Idealus komfortas, nesvarbu, ar šalta, ar karšta


Salonas tampa visiškai kitokia aplinka, kai stogas yra sulankstytas, todėl oro kondicionavimo sistema pakoreguojama taip, kad būtų palaikoma tinkama temperatūra.
LCkabrioletas turi atviro stogo valdymą, kuris, naudodamas jutiklį, esantį stoge, automatiškai nustato oro temperatūrą, kai stogas yra nuleistas ar pakeltas, ir atitinkamai sureguliuoja oro kondicionavimo sistemos veikimą. Kai viršutinė dalis yra nuleista, oro kondicionavimo temperatūrai ir oro srautui apskaičiuoti naudojami tokie faktoriai, kaip saulės šviesos kiekis, lauko temperatūra ir automobilio greitis.

Reguliuojami šildytuvai, įmontuoti į galvos atramas, nukreipia orą ant jūsų kaklo, todėl iškart jaučiama šiluma. Jie sumontuoti, kad tiktų skirtingo ūgio žmonėms, ir veikia automatiškai arba galite naudoti rankinį valdymą, naudodamiesi trimis šilumos lygiais.


Lexusklimato kontrolė


Lexusišmanioji klimato kontrolė buvo pritaikyta kabrioletui, kuri koordinuoja automatinio oro kondicionavimo sistemos, sėdynės ir kaklo šildytuvų bei šildomo vairo valdymą. Ši net atpažįsta, kai sėdynė yra be keleivio, ir išjungia šildytuvus energijos taupymui.
Tiesa, atsižvelgiant į garsųjį Lexusdėmesį detalėms ir „omotenashi“ komforto bei svetingumo principus, oro kondicionieriaus oro srautas buvo šiek tiek padidintas, kad šiluma padidėtų pagrindinėse vietose, pvz., kai vairuotojo rankos yra ant vairo.



Aerodinaminės detalės


Lexus,laikydamasis į žmogų orientuoto „omotenashi“ požiūrio, taip pat nagrinėjo, kaip automobilio aerodinamika galėtų atlikti savo vaidmenį, užtikrinant, kad salone būtų ramu ir jauku.Ištyrę, kaip juda oras virš automobilio, kai stogas yra nuleistas, inžinieriai diržo liniją sukūrė išilgai automobilio šono, kuri atsitrenkia į galinį durų kraštą tam, kad atitiktų bagažinės dangčio paviršių, kurio aukštis taip pat buvo nustatytas idealiai. Ši detalė kuria sklandesnį oro srautą, kuris nesukuria diskomforto keleiviams.

Už galinių sėdynių taip pat yra skaidrus vėjo deflektorius – kaip standartinė įranga - kuris slopina nepageidaujamą oro srautą irsalone tampa pakankamairamu, kad būtų galima palaikyti pokalbį važiuojant maždaug iki 60 km / h greičiu. Šimaža savybėsumažina oro srautą aplink keleivių veidus apie 20%.



Papildoma opcija – vėjo tinklelis

 

Patogesniam važiavimui, kai važiuojama didesniu greičiu, galima papildomai pasirinkti vėjo tinklelį. Jis sumažina oro srautą aplink galvos zoną (maždaug 67%, važiuojant 100 km / h greičiu). Tinklelis tvarkingai įmontuotas už galinių sėdynių ir lieka vietoje, kai stogas yra pakeltas.

Prieš išrenkant geriausią dizainą, buvo išbandyta daugybė skirtingų modelių. Ypatingas dėmesys taip pat buvo atkreiptas į tinklelio išvaizdą, kad šis puikiai derėtų su prabangaus kabrioleto interjeru.

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus. Daugiau informacijos