LEXUS LC KABRIOLETAS TESTUOTAS EKSTREMALIAME ŠALTYJE
Naujienos

LEXUS LC KABRIOLETAS TESTUOTAS EKSTREMALIAME ŠALTYJE

Mėlynas dangus ir saulė yra idealios sąlygos norint puikiai važiuoti „Lexus LC“ kabrioletu, tačiau tai yra automobilis, kuris taip pat pajėgus susidoroti su daug sunkesnėmis oro sąlygomis, kaip įrodė apledėjęs ištvermės testas.
Skaityti daugiau

Norėdami pademonstruoti „LC“ kabrioleto aukštą kokybės lygį, „Lexus“ standartinį automobilį 12 valandų laikė pramoninio masto šaldymo įrenginyje -18 ° C temperatūroje. Negana to, keturių sluoksnių stogas atlaikė „minusinės temperatūros maratoną“, o po bandymo buvo nedelsiant važiuojama dideliu galingumu aplink sudėtingą bandymų trasą.

Renginio vieta buvo Didžioji klimato kamera Millbrook Proving aikštelėje Didžiojoje Britanijoje. 468m3 blokas yra reguliariai naudojamas gynybos įrangai bei kelių transporto priemonių patvarumui tikrinti esant +85 ir -60 ° C temperatūra bei santykinei oro drėgmei esant iki 98 proc.

„LC“ kabrioleto bandymui temperatūra buvo nustatyta –18 ° C laipsniu – pakankam šalčiui, kad užšaltų guma, ir pramonės standartą, kad įvertinti atitirpinimo charakteristikas. Bandymo metu ant „Lexus“ buvo iš anksto purškiamas vanduo, kad virš transporto priemonės kėbulo susidarytų ledo lakštas.

Gregas Flemingas, vyresnysis inžinierius, prižiūrintis bandymą, sakė: „Nors nuleidus stogą, salono komponentai bus ypač įtempti ir tai niekam nebūtų maloni vieta būti - tikėtasi, kad oro kondicionavimo sistema, šildomos sėdynės ir vairas vis tiek veiktų taip, kaip turėtų “.

Kai „Lexus“ buvo pastatytas kameros viduje, prireikė maždaug valandos, kol galinga dujų kondicionavimo sistema pasiekė reikiamą temperatūrą. Tada automobilis per naktį liko nepaliestas.

Po įšaldymo išbandyti „Lexus“ teko profesionaliam vairuotojui – kaskadininkui  Paului Swiftui. Filmavimo grupei ištarus „veiksmas“, 457 AG V8 variklis suveikė pirmą kartą, o automobilio parodymai ir matuokliai akimirksniu atgijo, nerodydami jokio neigiamo didelio šalčio poveikio.

Paulas Swiftas iš karto įsitikino, kad klimato kontrolė nedelsdama sureagavo, kad šildytų saloną. „Pajutau, kaip šildo vairas ir nugaros atrama. Iš tikrųjų tai buvo gana malonu, turint omenyje, kad buvo -18, iškart jaučiausi automobilyje gana patogiai “, - sakė jis.

Kaskadininko vairavimo įgūdžiai buvo panaudoti „Lexus“ paliekant kamerą bei kylant į Millbrooko kalno trasą - Alpių stiliaus bandymų kelią, kuriame buvo iššūkių kreivės, pakilimai ir nusileidimai.

Čia „LC Convertible“ pademonstravo jaudinantį našumą, kuris atitiko jo stilių ir patogumą, greitėjant dramatiškai mėtydamas ledo šukes.

"Aš tikrai nežinojau, ko tikėtis, bet paspaudus užvedimo mygtuką automobilis iškart atgijo", - sakė Swift. "Maršrutas yra bandomasis, todėl jūs reikalaujate tikrai daug iš automobilio", - paaiškino Swift. „Nebuvo jokių problemų dėl nepakankamo vairavimo, o ir pavarų perjungimas buvo be vargo. Tai puikus automobilis ir veikia būtent taip, kaip reikia “.

Siekdami suteikti kokybiškesnes paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus. Daugiau informacijos