Lexus bendradarbiaudami su Europos skaitmeniniais menininkais paprašė sukurti unikalias kasdienio miesto gyvenimo vizijas, naudojant įtraukiantį dizainą ir dinamiškus vaizdus, kad padėtų pažymėti kompaktiško miesto visureigio LBX pristatymą.
Kiekvienas kūrėjas, remdamasis LBX kampanijos „Everyday Extraordinary“ vaizdais ir filmuota medžiaga, sukūrė vizualizacijas, kurios atveria naujas perspektyvas į pažįstamą miesto aplinką, panaudojant priemones, keičiančias miesto architektūrą ir gatvių peizažus. Tai naujausias originalus projektas iš ilgametės Lexus ir šiuolaikinio meno bei dizaino pasaulio sąsajos, kuri palaiko bendrovės įsipareigojimą diegti naujoves ir kūrybinį mąstymą.
Filipas Belmansas, „Lexus Europe“ komunikacijos ir klientų patirties vadovas, sakė: „Buvo nuostabu matyti, kaip mūsų LBX filosofija interpretuojama pasitelkiant įvairias skaitmenines menines priemones, kurios iš naujo įsivaizduoja kasdienį gyvenimą mieste. Kurdami LBX siekėme sukurti automobilį, kuris būtų labiau atsipalaidavęs nei formalaus charakterio, pasižymintis autentišku, nesudėtingu stiliumi, su kuriuo žmonės iš karto pajustų ryšį. Kiekvienas menininkas perteikė šią savybę, kartu projektui pritaikydamas savo kūrybinę viziją.“
Menininkai
Pasirinkti trys menininkai, dėl savo originalių technikų, meninės vizijos ir aktyvaus dalyvavimo socialinėje žiniasklaidoje: Andreas Wannerstedt (Švedija), Ricardo Orts, žinomas kaip „Ulises“ (Ispanija), ir Charlotte Talyor (Jungtinė Karalystė).
Wannerstedtas yra meno vadovas ir 3D menininkas, garsėjantis savo skulptūromis ir hipnotizuojančiomis animacijomis. Jis sakė: LBX į kasdienį gyvenimą žvelgia naujai ir neįprastai. Tai ir aštrus automobilio dizainas bei pasirinktos ryškios spalvos įkvėpė mane bendradarbiauti su Lexus ir sukurti meno kūrinį, išreiškiantį naują požiūrį į gyvenimą mieste.“
Ulisesas yra dar vienas 3D menininkas, taip pat turintis patirties vaizdo ir animacijos srityje. Jo darbai, atlikti Berlyno „Ulises Studio“, primena aukščiausios kokybės kūrinius ir puikiai atitinka ribą tarp tikrovės ir siurrealizmo. Jo animacijoje automobilis LBX važiuoja per tipišką vienspalvį miestą, kuris palaipsniui virsta spalvinga miesto architektūra.
Charlotte Taylor yra skaitmeninė menininkė, studijos „Studio Charlotte Taylor“ ir „Maison du Sable“ įkūrėja. Ji specializuojasi architektūros, interjero dizaino ir meno režisūros srityse.
Kampanija „Everyday Extraordinary“
LBX daro kasdienybę nepaprastą, išaukštindamas kasdienio vairavimo patirtį ir paversdamas ją prabangia bei įtraukiančia. Rinkodaros kampanijoje, skirtoje naujojo modelio pristatymui, ši koncepcija jau anksčiau buvo užfiksuota Milane, Londone, Madride ir Paryžiuje surengtuose keturiuose pop renginiuose, kuriuose įprastos kasdienės situacijos – automobilių plovykla, daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė, gatvės meno galerija ir kepykla – buvo paverstos įtraukiančia prabangos patirtimi, pristatant LBX.
Apie LBX
Savaime įkraunamas hibridinis LBX yra kol kas mažiausias Lexus automobilis, tačiau visiškai nusipelnęs savo, kaip svarbiausio modelio, statuso, kuris griauna tradicinę prabangos hierarchiją ir kuris pakeis prekės ženklo padėtį Europoje.
Būdamas naujos formos gerai žinomoje Lexus visureigių linijoje, jis labai patrauklus jaunesnei auditorijai ir tiems, kurie galbūt anksčiau nesvarstė apie Lexus. Jis buvo sumanytas ir sukurtas be jokių kompromisų, siūlant didesniam modeliui būdingą meistriškumo kokybę ir įrangos savybes bei malonią vairavimo patirtį, kuri yra kiekvieno naujo Lexus dalis.
Asortimentas sukurtas taip, kad savininkai galėtų laisviau išreikšti savo individualų skonį ir stiliaus pojūtį, nes Lexus prabangą paverčia asmenine. Joje galima rinktis skirtingas emocijas, kurios išreiškia rafinuotą, dinamišką ar sportišką temą, naudojant skirtingus stiliaus detalių, spalvų, tekstūrų ir apdailos derinius.