Visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ Europos kelius pasitinka pilnas ryškios japoniškumo dvasios
Naujienos

Visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ Europos kelius pasitinka pilnas ryškios japoniškumo dvasios

„UX 300e“ - pirmasis japoniškas visiškai elektrinis prabangus automobilis, dar labiau sustiprinęs „Lexus“ lyderystę, kuriant alternatyvias pavaras, pagrįstas neprilygstama 15 metų elektrifikacijos programa ir ne mažesniu kaip 10 „Lexus“ savaime įsikraunančių “ modelių asortimentu, iš kurių keletas jau su 4-osios kartos hibridinėmis pavaromis.
Skaityti daugiau

Naujasis elektrinis „Lexus UX 300e“ kompaktiškas visureigis perteikia Japoijos dvasią, kuriakivaizdi tiek dėl rafinuotų dizaino ypatybių, tiek dėl to, kaip šį modelįkurėgarsieji„Lexus“ meistrai, vadinami Takumi.

 


„UX 300e“ - pirmasisvisiškai elektrinis prabangus automobilis, dar labiau sustiprinęs „Lexus“ lyderystę, kuriant alternatyvias pavaras, pagrįstas neprilygstama 15 - kos metų elektrifikacijos programa ir ne mažesniu kaip 10- ies „Lexus“ savaime įsikraunančiųmodelių asortimentu, iš kurių keletas jau su 4-osios kartos hibridinėmis pavaromis.
Dabar„Lexus“ būnantelektrifikavimo kelio priešakyje, naujasis „UX 300e“ suteikia išskirtinį charakterį dėka savodizaino elementų ir medžiagų, kurios remiasi japonų paveldo ir kultūros aspektais.

Interjeras, įkvėptas japoniškos architektūros

Nors „UX 300e“ išoriniai matmenys yra gana kompaktiški, tačiau šiomodelio dizaineriai norėjo užtikrinti, kad jo vidus būtų "atviras" ir erdvus. Tam įkvėpimo jie rado Japonijos architektūroje.

„UX 300e“ vyriausiasis dizaineris Tetsuo Miki paaiškina: „Japoniškuose namuose dažnai yra veranda, kuri valdo ribą tarp vidaus ir išorės tam, kad lengvai būtų galima pereiti iš vienos zonos į kitą. Ši idėja buvo pritaikyta naujajam „UX 300e“ ir taipbuvo sukurtas vientisas ryšys tarp automobilio vidaus ir išorės“.



Viduje keleiviai pastebės, jog viršutinė prietaisų skydelio dalis, atrodo, tęsiasi už priekinio stiklo iki automobilio išorės. Tai leidžia vairuotojui gerai suvokti automobilio gabaritus, todėl manevruoti uždarose erdvėseyra daug lengviau.

Prabangus salonas, pagamintas iš tradicinių medžiagų


Už vairo esanti prietaisų skydelio apdaila primena popieriaus, žinomo kaip washi, tekstūrą, pažįstamą iš tradicinių popierinių stumdomų durų japoniškuose namuose.Lygų, bet patvarų odinį sėdynių apmušimą įkvėpė sashiko - 1200 metų senumo japonų dygsniavimo technika. Dygsniuota oda dekoruota perforacijos raštais, kurie puikiasuformuojamatematines kreives bei gradacijas ir pagerina sėdynių išvaizdą.„Senovės sashiko technika pasižymi iki 10 siūlių colyje,toks stiprumas ją išpopuliarino tietradicinėse priešgaisrinėse uniformose, tiek aikido kovos menuose.“, - aiškina „Lexus“ interjero dizaineris Keiko Shishido.

 


Rafinuoti dizaino bruožai apima Omotenashi svetingumo etosą


Senoji Japonijos Omotenashi filosofija -elgtis su klientais taip, lyg jie svečiuotųsi pas Jusnamuose -yra visų „Lexus“ dizainerių ir inžinierių mintyse. Apimantis jausmas „numatyti svečio poreikius dar prieš juos išsakant“ praktiškai išreiškiamas savybėmis visame „UX 300e“ modelyje.Pvz., priekinio stiklo valytuvai automatiškai sustoja atsidarius durims ir taip neaptaško svečių, norinčių įlipti ar išlipti iš automobilio. Bagažinė, turinti laisvų rankų įrangą, leidžia patogiai pasikrauti ir iškrauti. „S-Flow Climate Control“ sistema išskiria nano-e® jonus, pripildydama saloną gryno oro ir sukurdama atmosferą, švelniai drėkinančią odą ir plaukus.„UX 300e“ galima įsigyti su specialiu akustiniu stiklu, kuris apsaugo keleivius nuo išorinio triukšmo. Elektra valdomi langai užsidarant sulėtėja tam, kad būtų sumažintas triukšmas ir būtų imituojamas mandagumogestas, kaip fusuma (stumdomos durys) uždaromos rafinuotuose japonų restoranuose.

Elektromobilio „UX 300e“ vairuotojui teikiamas Omotenashi klientų aptarnavimas per „Lexus Link“ programą, sustiprinant „Lexus Electrified“ nuosavybės patirtį, naudojant specialias paslaugas, tokias, kaip nuotolinis įkrovimas, nuotolinis oro kondicionavimas / atitirpinimas ir įkrovimo stotelės ieškiklis. Tai suteikia prieigą prie visos Europos viešųjų įkrovimo stotelių tinklo, nurodant prieinamumą, įkrovimo greitį ir kainą už kWh.


Sukurtas Takumi meistrų daugiausiai apdovanojimų pasaulyje pelniusioje gamykloje

Griežtą „Lexus“ požiūrį į kokybę demonstruoja Takumi meistrai apdovanojimus pelniusioje Kyushu gamykloje. Šie savo srities profesionalai, kurių įgūdžiai tobulinami mažiausiai 15 metų, yra japonų tikslumo įkūnytojai. Jų kruopštus amatas yra kiekviename „UX 300e“ colyje, pradedant sudėtingais sėdynių susiuvimais, baigiant nuostabiais rankomis šlifuotais ir dažytais paviršiais ir atkreipiant dėmesį į detales gamyklos „Tyliajame kambaryje“, kur Takumi naudojasi gerai išlavintomis ausimis ir pirštų galiukais tam, kad būtų nustatomas ir pašalintas menkiausias triukšmas ar vibracija salone.