Rezultatai (207) Lexus
„Lexus“ Milano dizaino savaitėje pristatys elektrifikacijos pojūčių viziją
„Lexus“ šiais metais grįš į didžiausią pasaulyje dizaino parodą „ Milan Design Week“ su „Senses Electrified“ (liet. elektrifikuotais pojūčiais). Tryliktų metų dalyvavimo Milane proga „Lexus“ užsakė visame pasaulyje garsią Londono erdvės labaratoriją „Loop.pH“, kad ji pristatytų elektrifikuotos ateities viziją, kai važiavimas įtraukia ir stimuliuoja jutimus. Bendradarbiaudamas su „Loop.pH“, „Lexus“ siekia sukurti dinamišką ir svaiginančią patirtį, kuri buvo įkvėpta „Lexus Electrified“ ir „LF-30“ elektrifikuoto koncepcinio automobilio vizijos.
Europos vartotojai „LEXUS“ išrinko patikimiausiu prekiniu ženklu
„Euroconsumers“ grupės narės paskelbė savo kasmetinio automobilio patikimumo ir klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatus.
„Lexus“ pristato pirmą pasaulyje tatuiruotą automobilį
„Lexus“ pristato pirmą pasaulyje tatuiruotą automobilį